Svar på kommentar:

 
Svar: Hej Ida! Svarar är ifall att det är något mer som undrar över detta, men det här är i alla fall inget jag har hört talas om. Det har inte stått på någon spoilersida eller liknande. Jag ska inte säga att det är falskt, för jag vet inte säkert, men jag tror inte att du ska lita på det helt heller. :)
 



   Kommentarer
Postat av: Heidi

Det stod inte riktigt så utan de stod att när Dan kommer tillbaka från Europa så hade de hänt något och då ville han inte bo hemma sen stod de att blair hade ett stort hem med många sovrum, men de stod inte ATT han skulle bo där. kan ju va för att förvirra oss! Och jo de stod på någon sån seriös spoiler sida

2012-09-14 @ 09:38:13
Postat av: Heidi

http://blairandchuck.blogg.se/2012/september/ny-spoiler-fran-ausiello.html#comment

du har själv skrivit de på bloggen ju haha !!

2012-09-14 @ 09:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0