svar på kommentar:

svar: Kemin mellan Chuck och Blair är oförklarig! De är som skapta för varandra och de är ett sånt där typiskt "fairy-tale couple" och jag är väldigt svag för sådant! 
 
Genom åren vi fått följa dem har de mognat och utvecklats som personer, innerst inne är Chuck en riktig gentleman och Blair är världens gulligaste tjej. 
 
 
svar: Jag har inte så stor koll på kändisvärlden och dess skvaller just nu, men jag gissar på att i så fall är det bara ett rykte.
 
svar: Skådespelarna hade skrivit på kontrakt för 6 säsonger.
 
svar: Nix!
 
Förlåt för så sena svar men har inte varit inne på bloggen innan!

   Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, jag kommer aldrig förstå mig på alla dairs där ute...........

Svar: Kommer inte jag heller ;)
Gossip Girl

2013-04-11 @ 20:03:27
URL: http://fnylindberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0