Tips; Gossip Girl parfym

Läs mer HÄR
 
ossip Girl Spotted! EdT 50ml pris:299 kr
Sprakande och blommig havsdoft som startar med en luftig,
alert komposition där toppnoterna i doften ger dig en cocktail av sval citrus och mjuka blomsterblad.
En skvätt av friska bär är hjärtat i doften och ger den sin rosenrosa ton.
Under en stjärnklar himmel flyter en hemlig sensuell hetta sakta in i basnoterna av doften med hjälp av orientaliska undertoner,
för att sedan återvända inomhus till de varma trägolven i en flärdfull balsal.


Innehåll:
50ml
 
 
 
Gossip Girl XOXO EdT 50ml pris:299 kr
Den unga kvinnans version av överdådig passion och en extravagant livsstil, perfekt för en fashionabel träff.
Den friska och krämiga blomsterdoften virvlar runt med en mjuk blåbärsnot, som tillsammans skapar en världsvan doft med ett romantiskt hjärta.
Den blommiga tonen bryter sedan ut och avslöjar en lyxig doft av vit choklad,varm vanilj och väldoftande mysk.
Den exklusiva basen representerar väl Gossip Girls signatur:
"You know you love me, XOXO".

Innehåll:
50ml
 
 
Min kompis tipsade mig om det här och jag bara "Men hallå, kunde du inte sagt det för typ en månad sen när jag skulle fylla år och det va jul?!" hahah, men jag vill så gärna ha den rosa!
 
 

   Kommentarer
Postat av: wesley.blogg.se

Eran blogg är nominerad till Stelena Sweden Blog Awards 2013! :D Du hittar all info om tävligen och liknade:

http://stelenaswe.wordpress.com/2013/01/05/blog-awards-2013/#respond

Ha en trevlig helg! <3

2013-01-05 @ 11:46:34
URL: http://wesley.blogg.se/
Postat av: Ida N

Jag ska såå köpa ngn av dem imorrn om dom finns I örebro. Ska dit o shoppa :D

Svar: Jag tror tyvärr att dom bara finns på nätet :/ /Jouline
Gossip Girl

2013-01-05 @ 19:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0