doesn't matter bec u should be a couple..



   Kommentarer
Postat av: Joanna

Något jag inte förstår med den repliken från Blair är: Har hon glömt bort början av säsong 1? innan avnitt 7 var dem jätte bra vänner, som tillsammans manipulera människor. Jag förstår ibland inte hur skrivarna tänker...:/ Asså mina favorit karaktärer var Chuck, Blair, Nate och ibland Serena(tyckte hon kunde vara svag ibland) men sen säsong 5 börja har jag börjat ogilla Blair, medans Serena och Chuck har växt jätte mycket som personer. Jag säger inte att jag ogillar Leighton och hennes skådespel för hon är en av mina favorit skådespelerskor. JAg menar att Blair har förändrats jätte mycket, jag känner typ inte igen henne:(

2012-04-15 @ 14:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0