svar på kommentar: -UPPDATERAD

Sara om my...whaaat?:
Tycker så synd om Chuck. Han är verkligen ensam. Blair är verkligen inte samma blair som hon var förut. Tycker Dair är patetiskt. Lite awkward att typ Nate och DIANA (Chucks mamma!!!!) kommer ha sex i nästa episode. Inte långt kvar på säsongen nu, vad är det 4: avsnitt kvar? och mycket ska fixas. Framför allt Chair!

svar: Haha, jag enligt mig är Dair patetiskt också. Blair har verkligen förändrats, eller mognat lite också för den delen, men hur hon stänger ute Chuck är ju heeeelt fel ju! Han är ju faktiskt ganska ensam nu ju, hoppas att Diana är någon att hoppas på då. Jag vet inte hur många avsnitt det blir i säsong 5, men jag antar 22 (som s.3 & 4) så i så fall är det ju bara två avsnitt kvar. 

-Uppdaterat:
Joanna om svar på kommentar::
det kommer vara 24 avsnitt av säsong 5 :)

Svar: Tack för din kommentar Joanna! ;)

Vet inte hur jag ska kontakta dig Joanna, men jag skulle vilja fråga dig lite saker, så om du vill, mejla till [email protected] eller skriv in din mejl address i en kommentar(bara vi på bloggen som ser den).




   Kommentarer
Postat av: Joanna

det kommer vara 24 avsnitt av säsong 5 :)

2012-04-18 @ 19:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0