En MASSA live länkar :)

 
Teen Coice Awards 2012, söndag den 22 juli:
 
Tider:
Röda mattan - 00.30 - 01.00
Galan - 02.00 - (slut ungefär) 04.00 
 
Här är länkar jag hittade till Röda Mattan :
 
-Röda mattan tror jag visas på samma live stream som galan.
-Men annars tror jag den här länken  rapporterar från röda mattan.

Länkar till Galan livestream, som jag brukar använda i vanliga fall. LÄnk 4 använder jag mest
 
- länk 1länk 2länk 3länk 4länk 5 
 
Länk 5 är speciell för teen choice awards då den inte är en Fox (nätverket som galan sänds i USA) livestream utan det är en Teen choice Awards live stream. Som efter galan inte finns mer till nästa gala. Så rekommenderar den. Den börjar sända när tiden går ut, galan börjar. Tror inte den sänder röda mattan dock. Länk 4 använder jag mest när mina serier på hösten och våren går, och jag har typ ledigt från skolan dagen efter.
 länk 1, 2, 3 har jag aldrig använt förut
 
 
Tips och info för användare till live streams:
  • Jag kan inte garrantera att ALLA länkar fungerar (både till röda mattan och galan). Länkarna kan fungera nu men gå offline senare. Se till att ha en eller två reserv streams uppe (ta bort ljudet då bara) medans galan är då din stream du valt kan hänga sig mitt i galan.
  • Vissa live streams fungerar heller inte om det blir för mycket folk, då vissa stream sidor har maxgräns.
  • Det är inte perfekt kvalite, inte ens 420p, online sidor där galan visas dagen efter har bättre kvalite, downloads också.
  • Börja ladda upp din stream (tryck på play) ett tag innan galan ifall att den är seg, och så du kan kolla om den har något sämre kvalite än de flesta länkarna.
Hoppas det här hjälpte :D
 

   Kommentarer
Postat av: .

:)

Svar: ;)
Gossip Girl

2012-07-22 @ 13:53:49
Postat av: Anonym

Vart kan man se röda mattan?:)

Svar: Hej! Som Joanna skrivit i inlägget så tror/antar hon att Röda Mattan visas på samma länkar som galan ska visas (de finns ju i inlägget du kommenterade). Annars så finns det en länk som kommer att rapportera från galan och det länken finns också i inlägget. Om det är något du inte förstod eller så, fråga bara igen! :) -Jouline
Gossip Girl

2012-07-22 @ 19:26:12
Postat av: dzana

här finns en till, hur bra den kommer va vet jag inte, vi får vänta och se :)

http://teenchoiceawards.nowstreaminglive.com/

Svar: Tack så mycket! Jag lägger upp den direkt! :) -Jouline
Gossip Girl

2012-07-22 @ 23:25:03
Postat av: Jasmin

*Hej!*
Vart kan man se Säsong 5?

Svar: Hej! Om du scrollar ner i menyn till "länkar" så finns det några länkar som leder till Gossip Girl avsnitten. En länk är från kanal 5 som bara fungerar när Gossip Girl sänds i Sverige som det nu inte gör och de andra två fungerar alltid (varav en har svensk text och den andra inte, men det står där). :) Det blev lite rörigt, men hoppas att du förstod något hehe. - Jouline
Gossip Girl

2012-07-23 @ 15:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0