Kära läsare(publicerar det igen. för de som missat)

Börjar känna mig lite som en idiot på grund av mina desperata försök att blogga.
1.Jag har ingen dator än, så varje gång jag får chansen får jag låna någon annans och göra lite tidsinställda inlägg till er.
2. Just nu jag har jag, som säkert många av er andra, väldigt mycket i skolan och har helt enkelt inte tiden att driva bloggen ensam.
Därför undrar jag, om någon eller några av er läsare, skulle vilja driva den här bloggen tillsammans med mig? Om ni till en början bara vill prov-blogga lite går det bra, ni behöver liksom inte "binda upp" er eller så. Ni behöver inte ha några förkunskaper om bloggning, jag kan lära er och så vidare. Skulle verkligen vara jätteroligt om någon skulle vilja prova det! :)
Skriv en kommentar på bloggen eller skicka ett mejl till [email protected]
passar på att slänga in en "svar på kommentar" i samma inlägg.
Linnea om CW video-Ed svarar på fan-frågor om bland annat om Gossip Girl och mycket om Chair:
varför har ni så ful design? Den gamla var mycket finare! ;O

Svar: Ja, kanske det.. Enligt undersökningar på bloggen har nästan alla läsare önskat ny design, därför gjorde jag det bästa jag kunde och en kompis/släkting hjälpte mig att göra den(jag kan absolut ingenting om designer osånt) vilket jag tyckte var jättesnällt. Enligt en ny undersökning så fick "Ja, jag gillar den nya designen" mest röster och därför raderade jag den gamla designen helt och hållet. Men om det är fler än Linnea som inte tycker om den nya desigen så är jag öppen för att ta emot designer som ni läsare har gjort eller önkskar. Så det går jättebra att höra av sig till mig om man skulle vilja fixa en ny design eller ändra den som är nu :)

   Kommentarer
Postat av: Anonym

Behover du fortfarande hjälp med bloggandet? :)

2012-03-21 @ 15:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0