svar på kommentar:

Anonym om Kära läsare(publicerar det igen. för de som missat):
Behover du fortfarande hjälp med bloggandet? :)

svar: Jag har bara hört från en som vill blogga än så länge. Om det är flera som vill, hör av er! Minst en till får gärna vara med! (bara att kommentera eller maila, [email protected])

   Kommentarer
Postat av: Mira

Måste bara säga jätte bra blogg! Min favorit gg blogg!! :) Ett tips är tumblr / vet inte om du använder dig av de redan) där hittar man ju massa fin o roliga gg bilder/gifs. kram

2012-03-21 @ 17:32:17
Postat av: Ida Waldorf ;D

Hej hej! <3

Jag älskar den här bloggen och informationen den ger mig, och skulle älska att blogga om Gossip Girl. Men jag är inte så bra på att skriva och jag får bara reda på information genom denna blogg så jag skulle ju inte ha något att skriva om. Om jag någon dag hittar lite bra sidor med information mejlar jag dig ;)

2012-03-21 @ 18:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0