Blog Award, regler m.m

Poängsystem:
 
  • En röst= 1 p
  • En värvning*= 2 p
  • En länkning till blairandchuck.blogg.se på din blogg= 2 p
  • Ett inlägg om min Blog Award (inkl. länk till min blogg)= 4 p
  • Dela inlägget på din Facebook/Twitter (skriva om tävlingen eller länka till blairandchuck.blogg.se)= 6 p
  • Följa blairandchuck.blogg.se på Bloglovin 2 p
  • Länk i menyn= 5 p
Ni får kommentera eller mejla vad ni gör för något.
*värvning= få med en annan blogg i tävlingen
 
Regler:

 

  • Du får rösta på max 3 olika bloggar (alltså kan du inte lägga mer en 1 röst på samma blogg) /IP-nr
  • Det går att anmäla sig fram tills tävlingen avslutas (dock är det inte lika stor chans att du vinner)
  • Det är tillåtet att rösta på sin egen blogg
  • Bloggen med mest poäng vinner
 
Vinst:
 
  • Vinnaren får själv vara med och bestämma vad som ska "hända". Kan tänka mig att det blir t.ex att bli länkat i varje inlägg i en vecka + en länk i menyn, men som sagt, vinnaren får komma med önskemål
  • Jag utser eventuellt även en andra plats med en litet enklare pris.
 
 
 

   Kommentarer
Postat av: Alice None

Jag följer dig nu på bloglovin, blev den 28:e följaren. Jag vill även rösta på mig själv. Sen har jag gjort ett inlägg på min blogg om din Award, och länkat såklart. Då får jag väl både för länkning: 2p och inlägget: 4p?
Sen vill jag bara fråga - har du skickat till precis samma bloggar som vi har i våran blog award?

Svar: Ett inlägg om min Blog Award (inkl. länk till min blogg)= 4 p, så det blir 4 p för det inlägget. De där två andra länkningspoängen är om man skriver ett inlägg om något annat och sen har med en länk till bloggen så blir det två poäng.
Så då blir det 7 p! :)

Nej, eller vad menar du? Jag har skrivit kommentarer i massor olika Tv-serie, artist och novell-bloggar för att sprida tävlingen! Många bloggar har ju massor affilates så har klicka mig vidare på dem. xoxo
Gossip Girl

2012-09-06 @ 07:34:28
URL: http://prettylittleliaar.blogg.se/
Postat av: PLL-Sverige

Rösta på PLL Sverige -1 p
Gjort ett inlägg om tävlingen (inkl länk) -4 p
Länk i menyn -5 p

Svar: 10 p
Gossip Girl

2012-09-06 @ 18:42:03
URL: http://pllsverige.blogg.se
Postat av: Elin

Jag har gjort ett inlägg på min blogg, skrivit på twitter och jag följer blairandchuck.blogg.se på bloglovin under [email protected].

Svar: Okej :) inlägget på bloggen 4 p, bloglovin 2 p och när du skickat länk till twitten, så får du poäng för det!
Gossip Girl

2012-09-08 @ 19:05:00
URL: http://girlonfire.blogg.se
Postat av: Jenny - ♥LHN♥

Hej, jag vill lägga en röst på min egen blogg (1p) och sen så har jag gjort ett inlägg om din blog award på min blogg:
http://lucyhalenews.blogg.se/2012/september/rosta-pa-oss.html (4p)

Svar: Ok, jag lägger till poängen direkt! Du kan få ett extra för att du tog med bilden oså i inlägget! :) 6 p
Gossip Girl

2012-09-09 @ 11:20:15
URL: http://lucyhalenews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0