Massor av frågor :)

Jag loggar in på bloggen och ser att ni har kommenterat med några frågor vad glad jag blir :)
Så nu ska jag försöka svara på dem så bra som möjligt.


Kommentar:Jag har lite frågor :)
vet du vilken facebook som är Ed's riktiga?
och kan man på något sätt se teen choise award 2011 på nätet gratis? tacksam för svar!! :)
föresten så är din blogg såå perfekt för mig som ÄLSKAR gg och B and C :)

Svar:
Hej,vad glad jag blir att du gillar bloggen :D .Vad jag vet så har Ed ingen facebook. Han har heller ingen twitter fast det folk där ute som låtsas vara han.
Jag kan leta och återkomma,vet inte än om man kan kolla på det. Det brukar där imot komma upp på youtube dagen efter det sänds. :)

Kommentar:Vet du om det finns bloopers till säsong 4?

Svar:
Det finns inte än men kommmer troligen komma ut när säsong 4 kommer ut på dvd vilket är den 23 augusti om jag inte minns fel :) Så fort det har kommit ut så lägger jag upp dem på bloggen :)


Kommentar:Tror du att Chuck och Blair kommer bli tillsammans i säsong 5? eller tror du att de har gått vidare, åt varsinna håll?

Svar:
Jag tror det kommer bli tillsammans i säsong 5 jag skulle verkligen bli besviken på serien om det inte blev det. Båda liksom sa ju att det älskar varandra i sista avsnittet och att det inte kommer sluta älska varandra. Vad tror du? :)





   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0