Kommentar



Kommentar:Hejsan! Skulle inte ni kunna efter varje avsnitt (om ni följer amerikansk takt) skriva en text om vad ni tyckte om avsnittet och så att man kan diskutera avsnittet i kommentaren? Mina kompisar och jag har pratat mycket om det och de alla läser denna blogg och vi tycker det vore en bra idé!

Svar:Hmm...jag fick den frågan i frågestunden också och då sa jag nej. Men jag kanske ändrar mig, det är bara det att jag vet inte om jag hinner skriva någon sådan text då jag är en person som skriver den här bloggen och jag faktiskt har ett liv utanför bloggen fast man kanske inte riktigt tror det ibland hehehe. Jag ska fundera lite,under tiden är det bara och fortsätta att diskutera avsnittet i inlägget med länkarna till avsnittet. :)

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0