svar på kommentar:

anna om Gossip Girl Fashion:
Lägger du/ni upp varje avsnitt här på bloggen i usa takt också eller är det bara sverige takt ni kör på?
Brukar ladda ner men känns inte så bra:P

gillar bloggen jätte mycket men tycker det är synd att ni släppt lite på CHAIR temat.. det var ju därför jag började läsa bloggen :P


Svar: Hej Anna! Vi lägger upp avsnitten på bloggen i amerikansk takt, så imorgon bitti kommer det nya avsnittet upp här :)

haha, när jag tänker på det så börjar jag fundera på om jag gjorde fel när jag "breddade ut" bloggen till en Gossip Girl-blogg. Men eftersom att det fortfarande verkar vara många som vill ha mycket om Chair kommer vi att försöka börja lägga upp lika mycket om dem som vi gjorde förut och dessutom lägga upp saker om de andra karaktärerna och skådespelarna, låter det bra eller vill ni ha tillbaka Chair-bloggen?!


Bloggextra.se



   Kommentarer
Postat av: bela

Hej, jag har en fråga är säsong 5 den sista säsongen?

2012-04-24 @ 13:48:17
URL: http://gjulo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0