Frågestund!

Vilka dejtar gossip girl stjärnorna just nu? '

 

-Vad jag vet är svaren:

 

Leighton(Blair) är singel.

 

Ed Westwick(Chuck) och Jessica Szhor(Vanessa) dejtar varandra igen.

 

Blake Livley(Serena) är ihop med Ryan Reynolds(har huvudrollen I Green Lantern).

 

Penn Badgley(Dan) dejtar Zoe Kravtitz.

 

Någon mer du vill veta, säg bara till :)

 

 

Vart kommer alla ifrån?

 

Leighton föddes I Marco Island, Flordia, USA.

 

Ed föddes I London, England, Storbritannien.

 

Blake föddes I Tarzana, Kalifornien, USA.

 

Penn föddes I Baltimore, Maryland, USA.

 

Någon mer GG-stjärna du vill veta var den föddes är det bara att fråga!

 

 

Vilka/vilken är Leightons stilister? (både i gossip girl och privat)

 

Leighton's privata stylist heter Logan Horne.

 

 

 

Och hennes Gossip Girl stylist, jag tror inte att hon har en egen stylist genom hela serien. Jag tror stylisterna varier lite mellan säsongerna och avsnitten och mellan karaktärerna. Men en känd Gossip Girl-stylist är Eric Damon som bland annat med Vera Wang designade Blair's bröllops outfit.

 

 

hej! vilka serier följer ni förutom gossip girl?

 

-Hej på dig! Jag är lika besatt av Pretty Little Liars som jag är av Gossip Girl! Jag är ett troget Chair och Haleb fan. Följer PLL I amerikansk takt också. Jag hat också nyligen börjat kolla på The Vampire Diaries och så har jag sett några avsnitt av Revenge. Jag lär nog börja följa några fler serier senare också hehe :)

 

 

 

Hur många säsonger av gg kommer de bli?

 

Det är ju inne på den femte säsongen och eventuellt, vad det verkar som I nulägen iaf, så kommer det bli sjätte säsong. Skådespelarna har skrivit ett kontrakt på en sjätte säsong, men bara för det betyder det inte att det blir det. Men vi kan ju alltid hoppas! :)

 

 

Vilka andra serier är du intresserad av? ;)

 

Jag är väldigt insatt I Gossip Girl såklart och även Pretty Little Liars.

 

 

Kommer det att bli CHuck och Blair i slutet...? Vad tror du? Jag har världens ångest och vrede över Dair och ingen av mina vänner förstår min besatthet! hahaa

 

Du behöver inte vara ensam! Jag tror nog att du kan dela din åsikt med typ 200 till på den här sidan haha!

Det var en svår fråga... men ja, det tror jag. Om säsong 5 blir den sista säsongen, så tror jag att det kommer att sluta lyckligt och det innbär att Chuck och Blair blir ihop och vem vet, det kanske till och med gifter sig? Haha, nu kanske jag inte ska drömma mig iväg för mycket ;) Om det blir en sjätte säsong så tror jag att det kommer att sluta lite osäkert som I slutet av säsong 4. Typ att det vill, men något är liksom ivägen. Vad tror ni? Vad är era teorier?

 

 

Hej :) Skulle du kunna lägga upp lite länkar till sidorna du hittar alla fina bilder på. Skulle så gärna vilja ha en ny bakrundsbild till datorn. haha

Älskar bloggen förresten! Den är så bra för att du uppdaterar så ofta. Man får alltid en ny överraskning när man kikar in! :)

 

Hej och tack så mycket! :D Ja,visst kan jag det.

 

Save Chuck and Blair

 

RubyBass

 

Chair4ever

 

Vill ni att jag ska ta bort “låset” eller vad man ska kalla det så att det går att kopiera bilder från den här bloggen?

 


   Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, ta bort låset. Det är så ofta som man vill kopiera all fantastiska bilder du lägger upp :D tack för en underbar blogg förresten! :D

2012-02-26 @ 00:22:18
Postat av: Sophia

Jag älskar den nya designen, men har en liten invändning. Du skulle kunna få byta färg på texten eftersom den är ganska liten och det är svårt att se vad det står när den är så ljus. TACK :D

2012-02-26 @ 00:24:19
Postat av: Micaela

Två tummar upp! Jag är också ett troget Haleb fan! Ezra och Aria är inte heller så fel de två, men jag kommer alltid att älska Caleb och Hanna mer! <3 jag följer också PLL i amerikanskt takt med engsub då jag är döv ;)

2012-02-26 @ 00:31:03
URL: http://ssundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0