Hej!

Jag är väldigt upptagen just nu och har inte tid att blogga så mycket som jag skulle vilja. Därför kommer inte jag att uppdatera resten av veckan(kommer att slänga in något inlägg imorgonbitti) och sen kommer eventuellt Malin som jag pratat om tidigare att gästblogga när hon har tid. Så sluta in kolla in för bloggen kommer fortfarande att uppdateras under veckan!


Uppdaterad: Hjälp Malin med vad att ni vill att hon ska blogga om under veckan! Skicka en kommentar! Skriv vad du vill hon ska lägga up, bilder,videos, GIF, citat osv.

/ Jojo

   Kommentarer
Postat av: Sara

Gif, citat, nyheter kring inspelningarna av gossip girl, lite "fakta" inför nästa veckas avsnitt :)

2012-02-08 @ 07:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0