I brist på annat, ny aktivitet!-FRÅGESTUND

Just nu, är det väldigt dåligt med Gossip Girl nyheter på grund av att det kommer att bli ett till uppehåll i USA efter 5x17 The princess dowry och nästa avsnitt alltså nummer 18 kommer troligtvis att äga rum i slutet av mars. Så undet tiden får vi underhålla oss med annat, haha! :)

Jag hade ju en frågestund för ganska länge sen och det gick ju skapligt. Därför så startar jag en ny Frågestund under kategorin "Tävlingar/aktiviteter".

-Fråga vad du vill. Om något speciellt avsnitt, vilket avsnitt en speciell scen eller citat är i eller så. Eller kanske något om GG-stjärnorna personligt. Det går lika bra att fråga något om de gamla avsnitten som de nya! Använd fantasin, som jag brukar säga :)

-Kom gärna med önskemål och tips också!


Var inte rädd för att kommentera! Jag bits inte, jag lovar! Och det går ju självklart att vara anonym också om man vill. Och om ni har en blogg som du vill ska bli sedd, skriv in adressen när du kommenterar, för då går jag in på den och säkert många av läsarna också!

KOM IGEN NU, FRÅGA PÅ!

glömde skriva det, men det går lika bra att skicka ett mejl till [email protected] som att kommentera din fråga.


gglogo

   Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka dejtar gossip girl stjärnorna just nu?

Vart kommer alla ifrån?

Vilka/vilken är Leightons stilister? (både i gossip girl och privat)

2012-02-24 @ 15:23:50
Postat av: lovisa

hej! vilka serier följer ni förutom gossip girl?

2012-02-24 @ 18:18:20
Postat av: Anonym

Hur många säsonger av gg kommer de bli?

2012-02-24 @ 19:59:52
Postat av: Anna

Hej :) Skulle du kunna lägga upp lite länkar till sidorna du hittar alla fina bilder på. Skulle så gärna vilja ha en ny bakrundsbild till datorn. haha



Älskar bloggen förresten! Den är så bra för att du uppdaterar så ofta. Man får alltid en ny överraskning när man kikar in! :)

2012-02-25 @ 18:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0