Svar på kommentar:-uppdaterad

Filmer & Serierom Haha, kolla så små de är!:
Hemmakväll hade 50 % på den första säsongen. Gissa vem som sitter instängd hela helgen?! :)

Svar: Haha, ja, när jag köpte mina GG-boxar så var det enda jag gjorde titta på dem!
Ett annat tips till er alla är, att gå in på tradera.se eller blocket.se, där finns alla säsonger för ett betydligt bättre pris än från andra affärer. Jag har själv köpt alla min Gossip Girl boxar och filmer där. :)


malin om Chuck: I love when you talk dirty, Blair:
Vilket avsnitt och säsong?? :)

Svar: De där bilderna på Blair är från 1x1 Pilot när Serena och Blair "sluter fred". Bilderna på Chuck vet jag inte var de är ifrån och citatet "I love when you talk dirty, Blair" vet jag inte, men kan försöka ta reda på det :)

uppdaterat :Anonym om Svar på kommentar::
I love it when you talk firty säger han till henne i sista avsnittet i säsong 1, alltså Much "I Do" About Nothing!



   Kommentarer
Postat av: Anonym

I love it when you talk firty säger han till henne i sista avsnittet i säsong 1, alltså Much "I Do" About Nothing!

2012-02-18 @ 16:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0