Svar på kommentar: uppdaterad:

Anonym om 5x16 Cross Rhodes:
Får alltid damp på dem där spelarna..... Vart trycker jag för att få se gratis? Seriöst

Svar: Tryck på den avlånga rutan under "close ad and watch as free user". Sen kommer det upp en reklam ruta, tryck ner den. Sen trycker du på den vita avlånga rutan under "start video now". Då kan det komma upp någon mer reklam ruta som bara är att trycka ner och sen kan du titta! :)

uppdaterat:  Anonym om Svar på kommentar::
Tack :) förlåt att jag brusa upp inte ditt fel, bara jag som är jävligt okunnig :) tack för en awsome blogg om favoriterna chair!


Svar: Hihi, det gör inget! Är bara glad att jag är till hjälp, tack så mycket:)

   Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :) förlåt att jag brusa upp inte ditt fel, bara jag som är jävligt okunnig :) tack för en awsome blogg om favoriterna chair!

2012-02-21 @ 14:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0