svar på kommentar:

Lisa om 5x18-promo:
GG börjar bli sämre och sämre. Utan Chuck och Blair är det verkligen värdelöst. När Blair sa att hon inte var kär i chuck, det var krossande, hjärtkrossande. Kan vara det sista med Chuck och Blair. Känns faktiskt som det... det ser ju inte ljust ut alls..

har du några nyheter, bilder om chuck och blair???
något, vad som helst?....

Svar: Yees..jag burkar tänka, men hallå, hur länge kan egentligen Dair hålla? Tänk på alla tidigare avsnitt där det varit väldigt lyckligt för Chair, alla de avsnitten kan väl knappast varit i onödan? Men för tillfället, inga nya GG-nyheter alls!

men här kommer lite gifs från dagens avsnitt:



   Kommentarer
Postat av: Anonym

Även om det nu skulle bli Chuck och Blair igen så kommer det inte att kännas rätt längre..jag gillar inte blair längre och tycker att dem borde slänga in någon riktigt snygg tjej åt Chuck så att Blair får se vad hon gick miste om..

2012-02-28 @ 19:18:18
Postat av: Ida Roos

Folk lär ju sluta se på gg om det fortsätter såhär...

2012-02-28 @ 21:07:18
URL: http://idasyer.blogg.se/
Postat av: Thea

Jag är bara så trött på de nu, de kanske hade vatt ok om Blair hade haft en liten blackout direkt efter bröllopet och typ sett Dan som trygghet men nu är de bara sorglit.... Jag tänker inte fortsätta kolla :(

2012-02-29 @ 08:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0