svar på kommentar:

CB om svar på kommentar::
Hur kan Blair inte vara kär i chuck? För tre veckor sedan älskade hon honom mer än någon annat och hennes kärlek till honom blev bara starkare och starkare. var det bullshit? Tycker synd om chuck, han har även blivit en bättre person nu. Blair är halv ego och tänker på sig själv och sätter chuck i skiten. Hoppas bara på Chucks bästa nu, han är värd allt i den där serien nu. Usch det är verkligen hjärtekrossande det här.

Anonym om svar på kommentar::
Jag vill inte ha något DAIR :(
Serien blir bara sämre och sämre. Är producenten så fantasilös att han måste dra till med Dair det är ofattbart.
Och att Dan älskar blair för den hon är!?!? det har han ju inte alls gjort, han verkligen hatade henne mest av alla i skolan...

Svar: Jag gillar era kommentarer! Så rätt faktiskt. Blair måste nästan ljuga för sig själv och vara lite egoistisk när hon väljer Dan framför Chuck? Jag menar, det där hon sa till Chuck i limon innan krocken och hur hon bad till Gud för att han skulle överleva, det var väl endå ord direkt från hennes hjärta?! Någon gång i framtiden, i en snar framtid hoppas jag, att hon inser vilket bra person Chuck har blivit.
   
 

   Kommentarer
Postat av: Ida Roos

Jag undrar om det inte finns nån annan anledning till varför hon sa till Chuck att hon inte var kär i honom längre..?

2012-02-29 @ 20:21:50
URL: http://idasyer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men tänk vad tråkigt det skulle vara om Chuck och Balir var tillsammans tills showen är slut. Alla vet ju ändå att det är Chuck och Blair som kommer sluta tillsammans men där i mellan tkr jag dan och Blair kan vara ihop :)

2012-02-29 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0