Svar på kommentar:

BEATRICE om 5x11 The end of the affair:
Ja, jag har aldrig kärat ner mig i och stalkat något par som dem!
Haha, kan inte säga att jag lagt ner så mycket tid på bloggen... Men jag bara älskar din blogg! Vad glad jag blev att du kommenterade min blogg. Nu vet jag att jag inte är ett ensamt freak! Haha :)

Tack Beatrice! Jag lovar dig, du är inte ensam :). Blir så glad av sådana kommentarer! Fortsätt så kära läsare! :D

Jag tar det här från din blogg Beatrice:

Jag är kär.
Jag drömmer om det varje natt.
Jag älskar det.
Jag tror jag är psykiskt störd.
Men jag är besatt av gossip girl.
Så sant, jag lovar dig du är inte ensam! Jag har själv både drömt drömmar och haft mardrömmar om GG! Haha ;)


   Kommentarer
Postat av: emma

ni är inte ensamma om att vara besatta av gg! :)

2012-01-17 @ 20:18:41
URL: http://nattstad.se/emmabark
Postat av: BEATRICE

Åh, vad glad jag blir att du känner precis samma! Också att du uppdaterar, hela tiden, med intressanta saker :)

2012-01-17 @ 21:38:34
URL: http://lolmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0