Instagram

  
 
Visst kan jag göra en lista på de som har Instagram. Man kan ju aldrig vara helt hundra på att det faktiskt är dem själva, men några av dem är nog deras egna. 
 
Leighton Meester: itsmeleighton 
 
Jessica Szohr: itsmejessicaszohr
 
Kelly Rutherford: kellyrutherford
 
Chace Crawford: imcrawfordchace
 
De jag har skrivit här över nu tror jag är "äkta", men bara för att jag tror det betyder de inte att det är så. 
 
Det finns andra Instagrams som utger sig för att vara äkta, men jag är lite skeptisk. 
 
Blake Lively: iamblakelively
 
Ed Westwick: itsmeedwestwick
 
Penn Badgley: its_pennbadgley
 
Min(Amandas) amandaabieber

Min (Joulines): joulinees
 
 
Trycker ni på länkarna kommer ni till deras sidor på Statigram (Instagram på nätet).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

   Kommentarer
Postat av: Ida N

tackar finis <33

2012-10-13 @ 16:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0