Kommentarer m.m

Nora om Just because we can't be together, doesn't mean i won't love you - Blair Waldorf:

amen fyfan jag kommer börja gråta igen.. usch vilket sorgligt (sjukligt bra) avsnitt, dog


jojo ([email protected]) om Just because we can't be together, doesn't mean i won't love you - Blair Waldorf:

Ja, visst var det. Jag tyckte att det var jätte bra och spaännande och jag grät när jag såg det... men sen nu i efterhand så tyckte jag inte att det var ett så jätte bra avsnitt!


Minna om Vilket avsnitt!:

Oj vilket bra avsnitt, började nästan gråta! :)


emma om favorit i repris..:

detdär är så sött men sorgligt...


emma om Svar på kommentar::

ni är inte ensamma om att vara besatta av gg! :)

Minna om Intervju med Ed Westwick:

Åå vad gulligt! :)


Amelia om Stills 5x13 G.G:

Nej, nej vad sur jag blir. Blair får ju inte gifta sig med honom... haha ser verkligen fram emot det avsnittet :)


Lisa om OMG!! Canadian promo 5x11 The end of the affair:

OMG vad håller Blair på med......


Lnn om OMG!! Canadian promo 5x11 The end of the affair:

Neeeej! Hon får inte ångra sig!!!!!


em om Hot, hot:

ah! Love'it


Det var lite av kommentarerna som kommit den senaste veckan. Så roligt när ni kommenterar och statisken blir bara högre och högre! Verkligen jätte kul, man får verkligen blogglust då! :)


Något vi alla verkar ha gemensamt är att vi grät till dagens avsnitt. Det var verkligen sorgligt för hos Chairs... Men nu upp med hakan och tänka positivt, än är inte GG slut och det finns fortfarande chans för dem att bli tillsammans igen :) men i våra hjärtan kommer de alltid att vara det <3

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0