Kommentar! :)

Blir så glad när ni kommenterar bloggen! :)

Här är en kommentar jag har fått:

Så sjukt bra blogg! :D nämen jag undrar bara hur du hittar alla bilder, speciellt stillbilderna från säsong 4 :)? och sen, är du också sån där som kan alla avsnitt utan och innan och kan alla replikerna utantill? :)

Hejsan! :)
Bilderna från säsong 4 hittar jag på oftast på gossip girls officiella hemsida på Cwtv som är kanalen som visar gossip girl i usa eller så hittar jag dom på olika hemsidor men då anger jag dom som källa :). Hehehe nej jag skulle vell inte säga att jag kan alla avsnitt utantill men rätt så mycket kommer jag ihåg från säsongerna som har gått. Det blir lätt så att jag kollar på Gossip girl hemma när jag inte har något annat att göra :P Och nej jag kan definitivit inte alla repliker utantill, kanske mina favoriter kan jag utantill ^^


   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0