OMG! Gossip girl trailer!

Jag ett såååå stort leenende på läpparna första trailern för nya  säsongen av gossip girl har kommit ut!! :D:D:D SSSTTOORRRAAA SPOILER OM NI INTE VILL SE NÅGOT INNAN AVSNITTEN BÖRJAR VISAS PÅ TV!

Man kan inte bädda in klippet så jag får länka den till ENTERTAINMENTs hemsida

GOSSIP GIRL SÄSONG 4 TRAILER HÄR!!




ÅÅÅ vad jag vill att det ska börja nu!!



Kommentar från en av läsarna :D

När kommer gossip girl 4 ut? :)
Läängtar så mycket. Och den här bloggen är så jäkla bra jag läser den dag ut och dag in konstant! så keep on :)

Svar: Första avsnittet går i USA 13 September så det är ju lite mindre än en månad kvar, jippie! :D I sverige har dom där imot inte bestämt datum än. Skriver det så fort jag får reda på det :)
Tack så mycket det är sånna här kommentarer which are making me going ;)


Det har inlägget har definitivt
fått pris som mest smilegubbe inlägget på denhär bloggen x)

   Kommentarer
Postat av: Sara

När kommer gossip girl 4 ut? :)

Läängtar så mycket. Och den här bloggen är så jäkla bra jag läser den dag ut och dag in konstant! så keep on :)

2010-08-16 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0