Frågestund??

Tänkte kanske köra en frågestund,så om det är något ni undra över allt från lite om mig dock så kommer jag inte avslöja så mycket om mig :P Eller något med Gossip girl att göra eller skådespelarna så är det bara att fråga på :) Tänkte att jag svara på söndagkväll :)


Ställ frågor bland kommentarerna!




   Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag undrar;

Hur många läsare du har per dag? :)

Vilken är din favorit av GG-karaktärerna?

Om du fick välja, vilka skulle då bli tillsammans i slutet av serien (alltså slutet, sista avsnittet)? Alltså, typ så här: jag skulle vilja se Dan & Serena, Nate & Vanessa och så (OFC!) Blair & Chuck <3



kramar!

2010-12-15 @ 09:24:51
Postat av: Sara

Hur kommer det sig att du starta en blogg om chuck och blair?

När tror du de blir tillsammans eller tror du att de kommer bli det? isånna fall sent i säsongen eller snart?

Hur gammal är du? har alltid undrat :)

2010-12-16 @ 18:34:36
Postat av: Anonym

Vad gillar du mest med chuck och blairs relation till varandra?

2010-12-16 @ 20:28:43
Postat av: Anonym

Är chuck och Blair eller ska man säga ed och leighton bra vänner privat? vad vet du om det?

Hur tror du att gossip girl kommer att sluta med par osv?

Tror du att det kommer fler gossip girl säsonger? ;)

2010-12-18 @ 00:37:59
Postat av: Emelie

Det har ju varit snack om att Serena och Dan (fast i privat livet då) inte kommer överens med de andra och vill hoppa av GG pågrund av det? vad säger du om det är det bara bullshit eller :D

2010-12-18 @ 18:39:58
Postat av: Bea

Vilket är ditt favorit avsnitt i GG?

och favorit citat från C&B :)

2010-12-19 @ 10:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0