Svar till frågestunden

Här är svar till era frågor från frågestunden och tack för alla frågor det var riktigt kul att svara på dom :)


Hur många läsare du har per dag? :)
Det beror på vilken dag det är men har mellan 30-55 läsare per dag. På söndagar brukar jag ha flest besökare och sen kan det vara någon dag jag bara har 20 läsare :)


Vilken är din favorit av GG-karaktärerna?

Oj, den frågan är svår men tror det är Chuck såklart gillar jag Blair också men Chuck är lite bättre :P

Om du fick välja, vilka skulle då bli tillsammans i slutet av serien (alltså
slutet, sista avsnittet)? Alltså, typ så här: jag skulle vilja se Dan & Serena, Nate & Vanessa och så (OFC!) Blair & Chuck <3

Jag skulle Blair och Chuck tillsammans hehe konstigt va :P Nej men sen skulle jag vilja att Serena skulle få ihop det med Dan igen dom var så söt tillsammans i första säsongen. Nate passar så himla bra med Jenny tyckte dom var så himla söta i andra säsongen. Vanessa ja hon får vell bli ensam :P Nej men om Scott skulle komma tillbaka tycker jag dom kan bli tillsammans jag gillade faktiskt dom som ett par i tredje säsongen :)



Hur kommer det sig att du starta en blogg om chuck och blair?
Oj ee kommer inte ihåg... :P nej men jag tror det var för jag satt och sökte runt massa saker om gossip girl. Sedan tror jag bara att jag kände för att göra en blogg men ville inte att den skulle handla om mig så då blev det om Blair och Chuck för det var och är dom som jag tycker är mest intressant i serien och var det mest tilltalande om att skriva.Kände vell också att jag inte ville start en till blogg om alla i gossip girl då det redan finns ett antal :)

När tror du de blir tillsammans eller tror du att de kommer bli det? isånna fall sent i säsongen eller snart?
Jag tror dom blir tillsammans sent i säsongen och det tycker jag kan kännas tråkigt men det känns även som dom måste ha lite distans från varandra efter allt som har hänt i nu i höst. Jag ser verkligen fram imot våren för att se vad dom har planerat om vårat favorit par :)

Hur gammal är du? har alltid undrat :)

Jag är 17 år :) jag känner mig gammal :P

Vad gillar du mest med chuck och blairs relation till varandra?
Vet inte riktigt men det har något med att göra att båda är bitcharna i deras värld och tillsammans är dom helt annorlunda. Dom liksom komplimenterar varandra till det bättre. Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska svara då jag själv inte har något riktigt svar. Dom är bara så himla bra med varandra. :)
Hoppas jag inte virra er i svaret :S :P

Är chuck och Blair eller ska man säga ed och leighton bra vänner privat? vad vet du om det?

Har faktiskt ingenaning. Men tror dom är rätt så bra vänner :) Dom verkar ju komma väldigt bra överens på inspelningarna.

Hur tror du att gossip girl kommer att sluta med par osv?
Jag tror det kommer sluta Blair och Chuck det måste ju liksom sluta så :P och sen kommer det säkert bli att Dan blir tillsammans med Serena igen. Sen vet jag faktiskt inte hur jag tror med resten personerna i serien.

Tror du att det kommer fler gossip girl säsonger? ;)
Ja det tror jag i allafall en säsong till. Dom har ju skrivit kontrakt till säsong 6 också så vi får bara hoppas på att det blir fler säsonger. Jag läste att i USA hade det ökat med tittare till sista avsnittet nu i höst så det visar ju goda tecken på att dom kommer forstätta om tittarna forsätter att öka :)

Vilket är ditt favorit avsnitt i GG? och favorit citat från C&B :)
Jag många avsnitt som jag gillar så det är svårt att välja en men på min topplista ligger nog Avsnitt 2.13
O Brother,Where Bart Thou?
avsnitt 1.07 Victor,Victorla och avsnitt 4.02 Double Identity.
Favorit citat hmm... det måste nog vara

Blair: I don't love you anymore. But it takes more than even you to destroy Blair Waldorf.
Chuck: Your world would be easier if I didn't come back.
Blair: That's true. But it wouldn't be my world without you in it.

Fast jag gillar den här oxå så jag kan inte riktigt bestämma mig :P

Chuck: You were right. I was a coward running away again, but everywhere I went, you caught up with me. So I had to come back.
Blair: I want to believe you, but I can't. You hurt me too many times.
Chuck: You can believe me this time.
Blair: Oh. That's it?
Chuck: I love you too.
Blair: But can you say it twice? No i'm serious, say it twice!
Chuck: I love you, I love you, that's three, four, I love you.

 

Det har ju varit snack om att Serena och Dan (fast i privat livet då) inte kommer överens med de andra och vill hoppa av GG pågrund av det? vad säger du om det är det bara bullshit eller :D

Har faktiskt ingenaning :S Men jag tror faktiskt inte på det. Det fanns en artikel tidigare i höstas om att Penn (Dan) försvarade Taylor (jenny) mot att alla tycker hon klär sig så hemsk och att hon är ett dåligt inflyande på folk så jag tror inte dom inte kommer överens.

 


   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0