Sista inlägget på nästan två veckor!

I morgon så tar jag tyvärr sommarlov från bloggen på grund av att jag ska resa bort och hälsa på släkt. Det känns både bra och dåligt då jag älskar att blogga om Ed och Leighton så det kommer krypa så inormt i fingrarna då jag inte har till gång till någon dator på två veckor.

Jag kommer tillbaka den 22/6-23/6. Så ni får ha det så hilma bra under tiden och ha lite blogg paus ni med ;)

Jag hoppas ni inte överger mig nu utan att ni kommer tillbaka den 23 juni och börjar följa bloggen igen :)

Ni kan kolla in dom här bloggarna under tiden:

Leighton meester blogg


gossip girl blogg


=)

Ha det!


   Kommentarer
Postat av: Edvardiqra

Very good guestbook. Interesting!

2011-03-07 @ 15:01:59
URL: http://edvardiqra.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0