Citat från gårdagens avsnitt!

Jag älskar den här scenen från igår. Det är en av dom bästa scenerna i hela serien!
Så dagens citat bli:

Chuck: My father always thought I was weak. And in the moment that mattered most I was. I couldn't be there when he ... I left. Right away. I've been pushing myself to prove him wrong, and pushing you away.
Blair: I don't think you ran away because you couldn't handle death. I think it's because you couldn't handle feelings. You're not like that anymore. You're strong. You carry people. You carry me. You're becoming a man in a way that your father never was. Come. Let's say goodbye.




   Kommentarer
Postat av: anonym

åhh..... jätte bra citat.

jag undrar hur kan du igentligen komma ihåg alla citat och stavningen är inte det lite svårt. Okej kanske inte för dig men för mig skulle det vara de!!!

XD

2010-03-16 @ 15:50:40
Postat av: blairandchuck

hehe jag kommer ihåg många men jag söker också på internet efter citat :)

2010-03-16 @ 17:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0