Mejl om ni vill kontakta mig :)

Halloj! Jag har nu skaffat en hotmail så att ni kan skicka saker till mig :)
Det kan vara allt från frågor till Dagens citat och allt möjligt. Var inte rädda att inte skriva
till mig. Jag bits inte :P

KONTAKT: [email protected]

Ha Det! :D



(Bilden har inget med inlägget att göra)

   Kommentarer
Postat av: anonym

HEJ! Jag undra hur många avsnitt det är kvar på seasong 3??

Var kan man köpa seasong 1.2 och 3 på vilken affär eller nättet??

xoxo: I love your blogg ;) Your biggest fan!!!!

<333

2010-03-13 @ 13:43:09
Postat av: anonym

Var kan man hitta bra bakrunder till datan??

Skulle gärna vilja ha en bra bakrund utan att den är för liten eller för stor eller suddig...

Vore jätte gulligt om du tipsa om en sida eller lägger ut de på din blogg....



Älskar din blogg.. skvaller varge dag ;) <333

2010-03-13 @ 13:50:14
Postat av: anonym

Hejsan jag är en tjej och bara älskar din blogg!!!!

Blair är min favorit karaktär och chuck förstårs och jag undrar om du kan ge lite mode tips om hur tex. dom klär sig och om man kan hitta liknanade brodukter i affärer eller liknande??

2010-03-13 @ 16:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0