Svar på en kommentar :)

Halloj alla där framför datorskärmarna! :) Tänkte svara på en kommentar offentiligt som kanske många skulle vilja ha ett svar på :)

Kommentaren
Hej!! jag bara undra om du kan göra sånna där "citat" som du gjorde förut??! Älskade dom citaten mellan chuck och blair. <33
Och har du taylor moments,ed weswick´s & Leighton meesters Cd-skivor isf var köpte du dom då??

Svaret

Hej!! Visst kan jag göra dagens citat som jag gjorde förut :) Om man vill kan man kommentera vad man vill ska vara dagens citat :)
Nej jag har inte köpt skivorna,jag har hittat alla låtar på youtube och har gjort en spellista på en hemsida. Jag tror bara att Leighton Meester har släppt en skiva och hon ska släppa en till iår. Taylor momsens band håller också på att släppa en skiva.



(Bilden har inget att göra med inlägget)



   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0