Vad händer i NEW YORK igentligen??

Vad är det som händer först när jag såg bilderna fattade jag ingenting men läsa texten så förstår ni mer, det finns där imot spoilers i texten för kommande avsnitt.







Alla text är översatt av mig, kopiering förbjuden om ni inte anvisar mig källa!


Matthew Williamson i Meatpacking District sprider Gossip Girl Gossip med sin fascinerande skyltfönster i en fallen Blair, hjärt-slitas Chuck, och en mystisk armé lämpade män.

Själva skärmen är ganska dyster, åtminstone om du är en Gossip Girl fan. Det finns tre lämpade manliga skyltdockor prydd med fedoras och ett minskat brunett skyltdocka i Matthew Williamson klänning Blair kommer att vara klädd i en kommande episod. Det mest upprörande delen är vita blockerade ord klistras på fönstret som läst "Vad gjorde Chuck do?" (Chuck! Vad har du gjort?) Det andra fönstret har en ensam manlig skyltdocka, i kostym med en Chuck-esque slips, gripa in på Blairs klänning med orden "Tune In" rappade över fönstret. Gossip Girl smygtitt på detta sätt >

Den viktigaste delen av displayen är TV-skärmen sändningar en framtida Gossip Girl scen. Hela sekvensen är i svart och vitt. Blair ligger i sängen i Matthew Williamson klänning (för vem inte sova i en Matthew Williamson klänning?) Hon flämtar på platsen för en fedora-klädd man som tittar fram genom hennes fönster. Plötsligt, dräkten armén stormar dörren och tar Blair. Nästa bild är av Chuck kör genom dörren. Han faller till marken och griper in på klänningen för vad som ser ut brinnande livet, snyftande. Detta fönster / smygtitt scen är en win-win för Matthew Williamson, Gossip Girl, och Gossip Girl supportrarna. Det finns även en säkerhetsvakt i fönstret, skyddar den saftiga information, kanske?

Källa




Jag tycker själv att skyltningen var väldigt smart och cool. Mer sånthär till sverige!

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0