Två sneak peaks till sista avsnittet

Nu har det kommit ut två nya sneak peaks till sista avsnittet! Jag vill så gärna se det avsnittet nu!!


   Kommentarer
Postat av: Sara

Hej jag heter sara och jag och mina kompisar vill bara säga att vi gillar verkligen din blogg den är jätte bra. Vi försöker tippsa så många som möjligt att bloggen finns till våra kompisar. Vi älskar Gossip girl!!!



Forsätt att blogga du är fantastisk =)



Kramar sara!

2010-05-12 @ 17:12:26
Postat av: ellen :)

Asså du skriver jue om Gossip girl, men du har ju inriktat dig mest på "Chuck och Blair" varför just dem?? Efter som bloggen heter BlairochChuck....

2010-05-12 @ 17:13:51
Postat av: Jessica

OMG!!! I cant belive it!! Serena och Dan kanske känner nåt för varandra ändå, fasst det vore ju lite konstigt?? :S

Jag hatar verkligen Jenny hon måste alltid försöra för serena hela tiden.



jag såg den senaste avsnittet av gossip girl på ch131, och i slutet kom jenny till nate kommer dem typ ha s...e....??

2010-05-12 @ 22:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0