Ny design igen :P

haha ny design igen om ni inte kan se den eller om den ser konstig ut så uppdatera sidan. Det enda jag har gjort är hedern allt annat cred går till Sannas rum. Men jag tyckte bloggen var lite för mörk så jag tycket vi skulle ha en lite mer stilrenare design :)

Så om inte bloggen ser ut såhär säg i så fall till :)


   Kommentarer
Postat av: Dannielle

Gillar den nya designen!

2011-08-08 @ 12:35:47
URL: http://rexmattes.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fin design!!! vilket program använder du?

Jag älskar din blogg är inne dagligen! :)

2011-08-08 @ 16:19:03
Postat av: Anonym

Vet du någon bättre sida eller så där man kan ladda ner Monte carlo filmen? länken du visade förut var lite för dåligt för att se.. :)

2011-08-08 @ 16:22:51
Postat av: emelie

As fin design, mycket bättre än den förra för det är alltid lättare och roligare när designen är ljus! Så ett tips, om du skulle göra om den igen, välj inte en mörk design :)

2011-08-09 @ 20:55:26
Postat av: blairandchuck.blogg.se

Tack för tipset :) Ja jag tyckte den var lite jobbig att kolla på så det känns verkligen att den här är bättre :)

2011-08-09 @ 20:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0