Bloggen läggs ner

Tyvärr så kommer jag med beskedet att bloggen kommer att läggas ner.


Jag har längre inte tiden att sitta och driva denna blogg och att leta en ersättare känns inte riktigt som en bra idé. Jag vill tacka alla mina underbara läsare alla som har varit med sedan starten då jag hade ungefär 15 besökare per dag tills över 100 per dag nu. Det är med stor tveksamhet som jag lägger av att blogga då jag gärna skulle vilja fortsätta men har inte tiden längre då jag vet att vårterminen kommer bestå av mycket skola och den lilla fritid jag har vill jag spendera med familj och vänner.


heart gif Pictures, Images and PhotosSå det sista jag vill säga är tack för denna tid som jag har fått delat med er på denna blogg.heart gif Pictures, Images and Photos

   Kommentarer
Postat av: Fanny

Usch vad tråkigt att höra! :(

2011-12-28 @ 22:27:06
URL: http://fnylindberg.devote.se
Postat av: Linn

Nej vad tråkigt! Jag älskar ju din blogg <3

2011-12-28 @ 22:51:57
Postat av: Anna

Älskar din blogg! Tråkigt att du slutar :(

2011-12-29 @ 00:32:58
Postat av: emma

åh nej :(

älskar ju din blogg :((

2011-12-29 @ 16:17:29
Postat av: Sara

vad tråkigt!!! har läst den har dagligen...... måste du verkligen lägga ner??? tänk efter en sista gång. räcker ju med ett inlägg per dag eller så... :(

2011-12-29 @ 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0