Bilder till avsnitt 5.10 " Riding in town cars with boys"

Här är bilderna till avsnitt 10 som kommer om jag inte minns fel det sista före jullovet!
Avsnittet heter "Riding in town cars with boys".


   Kommentarer
Postat av: Joanna

Jag är så glad att Dan äntligen förstått att det är Chair forever och att han leder dem tillsammans. för det är samma tapet i rummen. Nu gillar jag Dan lite mer hahahah

2011-11-15 @ 19:40:14
Postat av: Sara

Tror du att Blair gör ett runaway bröllop? och varför isåfall? kanske att hon vill ha chuck? eller ingen? Gud en massa tankar snurrar runt i skallen på mig hehe. Jag älskar iallafall din blogg! :)

2011-11-15 @ 20:28:43
Postat av: Johanna

Jag hoppas kanske inte att hon lämnar Louis vid altaret men på själv fest efteråt :P

Jag är faktiskt rätt så skeptisk mot dessa bilder för att det är en väldigt stor spoiler som skulle ha släppts då och jag tror producenterna inte skulle vilja släppa en sådan här viktiga sak för fansen 3 månader innan själva avsnittet går. men men vad vet jag ^^



Tack så mycket!



2011-11-16 @ 16:12:16
URL: http://blairandchuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0