länkar för 5.04

Länkar till avsnitt 5.04!
Skriv gärna vad ni tycker om avsnittet bland kommentarerna.

Länk 1
Länk 2
Länk 3
Länk 4



   Kommentarer
Postat av: Joanna

Det var sådär, avsnitt 3 är fortfarande det bästa hittills :) fast jag undrade var scenen där Blair och Chuck höll händer men den fanns ju inte så det var bara en typ teaser bild.. fast när dem höll händerna såg jag fram emot jätte mycket så blev lite sur hahahaa

2011-10-18 @ 11:48:17
Postat av: jojo

Jag tycker så himla synd om Blair! Jag trodde verkligen att det var slutet för Blair och Louis, att Blair skulle få föda ensam. Men då hade jag hoppats på att det skulle bli Chuck och Blair igen :D Även väldigt synd om Serena att hon mister sin karriär pga den där sabla hatade Daniel Humphrey!!

2011-10-18 @ 16:44:30
Postat av: Anonym

Joanna:Ja jag blev också lite irriterad på att den scenen fanns med och jag hade väldigt höga förväntningar för veckans avsnitt dock så var det inte så bra som jag trodde att det skulle vara.



Jojo: Tyckte också synd om Blair men jag tror fortfarande att barnet är Chucks så jag vill ju att Louis ska försvinna hehe :P

Ååå jag tyckte jätte synd om Chuck på slutet då alla typ säger till han att han inte har några vänner och att han själv inser att han är själv typ :(

2011-10-18 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0