Jag frågar

Tänkte ställa mina läsare en fråga om vilka följer Gossip girl i svensk takt och vilka som följer i amerikansk takt. Skulle uppskattas jätte mycket så att jag vet att jag inte spoilar er som tittar på gossip girl i svensk takt förmycket. Det tar bara några sekunder liksom :)
webvoter-omröstning
Vilken takt följer ni Gossip girl?

Amerikansk takt
Svensk takt


   Kommentarer
Postat av: Emma H

Jag kollade på första avsnittet is Amerikans

2011-09-28 @ 07:29:18
Postat av: Anonym

Jag kollade på första avsnittet is Amerikansk takt men jag vet inte med resten.... :O

2011-09-28 @ 07:30:47
Postat av: Lisa

Hejsan! Skulle inte ni kunna efter varje avsnitt (om ni följer amerikansk takt) skriva en text om vad ni tyckte om avsnittet och så att man kan diskutera avsnittet i kommentaren? Mina kompisar och jag har pratat mycket om det och de alla läser denna blogg och vi tycker det vore en bra idé!

2011-09-28 @ 15:21:38
Postat av: Joanna

Kommer se alla avsnitt först i amerikansk takt sen när avsnitten går på kanal5 kollar jag om dem :) för då finns text också ifall att jag inte hörde vad dem sa :P

2011-09-28 @ 19:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0