Svar på frågestunden :)

Tack för alla frågor det är alltid kul och få höra om vad ni undrar över :)

Hur får du reda på allt?
Jag brukar ha ett antal sidor jag kollar upp nyheter på och sedan hemsidor som lägger ut bilder som tex zimbio. Det är inte så svårt när man vet var man ska kolla :)

Kan du inte ha inlägg när du berättar deras "historia" alltså, Leightons/Ed riktiga liv, vart hon/han föddes osv.
Jo det kan jag väl försöka göra ett inlägg om :)

Kommer du att skriva om avsnitten som börjar den oktober? typ vad det handlade om, funderingar osv?
Menar du om jag ska typ göra recention på varje avsnitt? Kan bli rätt så svårt då jag följer Gossip girl i usas takt och jag vet att vissa som läser bloggen följer den i svensk takt om jag skulle skriva sånt så skulle det lätt bli att jag spoilar er andra.

Heter han Ed, eller är det en förkortning?

Hans födelsenamn är faktiskt Edward Westwick men han blir kallad till vardags Ed :)

Vad ser du mest fram imot i den nya säsongen?
Oj,jag ser fram imot så mycket! Jag vill veta vem som är gravid, hur Blair planerar bröllopet, Chuck som verkar hålla på med massa konstiga saker som att hoppa från hus :S. Om Dan och Blairs vänskap vilket jag tyckte var rolig att kolla på i säsong 4. Jag längtar till att det ska börja så otroligt mycket! :D

Hur tror/vill du att GG tillslut kommer sluta?

Det är en så himla svår fråga men om jag skulle få som jag ville hm... så skulle självklart Chuck och Blair ha gift sig. Serena skulle vara tillsammans med Nate,tyckte det var jätte gulliga i säsong 3 ^^ och så skulle Chuck och Blair få en bebis! Jag har rätt så dålig fantasi som ni kanske ser :P

(fanmade bild på chuck och blairs bröllop)


Läser du GG böckerna?
Jag har läst första och andra så jag har 9st kvar haha men det blir att jag inte hinner sätta mig ner och läsa + jag tycker serien är bättre då böckerna och serien är helt olika.

Hur länge har du haft den här bloggen?

Jag har haft den sedan februari 2010 :) Jag är grundaren och det kommer vara jag som stänger ner den.

Hur många besökare har du per dag?

Jag har mellan ca 75-125 besökare per dag :)

Vilket är ditt favorit GG avsnitt?
ååå det är så svårt att välja vilket som är absolut bäst men Topp tre är:
  • "Victor Victrola" avsnitt 7 säsong 1
  • "O Brother, Where Bart Thou?" avsnitt 13 säsong 2
  • "Double Identity" avsnitt 2 säsong 4

Har du något favorit citat från GG?
Hmm I'm Chuck Bass är ju rätt så grym replik :P men favvo är nog det här citatet:

Blair: I don't love you anymore. But it takes more than even you to destroy Blair Waldorf.
Chuck: Your world would be easier if I didn't come back.
Blair: That's true. But it wouldn't be my world without you in it.

Bara för att den scenen är så grym, så mycket känslor som Leighton och Ed har i den här scenen alltså. Den blir så himla stark. :)


   Kommentarer
Postat av: Karin

Du har exakt samma favoritavsnitt som jag. De är ju helt enkelt bäst. Finns så många bra - men de är nog de bästa.

2011-09-16 @ 12:10:39
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/
Postat av: en desperat nathalieee

alltså jag vore jääääävligt tacksam för svar.

jag började titta på gossip girl veckan jag var sjukt,laddade ner alla tre säsongerna från tankafetast haha xd

och fastnade,på en vecka har jag sett de tre säsongerna och jag äääälskar chuck & blair.

men problemet är att jag inte kan hitta nånstans att de på säsong 4,och säsong 5 starta redan 9 oktober på kanal 5 så jag vill se säsong 4 innan det såklart,men vaaar?? och hur??

2011-09-16 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0