svar på kommentar:

Joanna om Chair or Dair!?:
Om URL:et är BlairandChuck, är det ju uppenbart att det är en Chair blogg mest. Varför skulle då en Dair shipper följa en Chair blogg? team Chair iaf :)

svar: Hej Joanna! Bra kommentar tycker jag, haha! ;) Jaa..adressen är fortfarande blairandchuck.blogg.se, MEEN, jag har endå gjort bloggen till Gossip Girl Sverige istället för att den bara ska kretsa runt Chair. Det har blivit ett "bredare sortiment". Fortfarande finns det mycket om Chair, men jag vill också att man ska kunna läsa bloggen utan att vara ett Chair-fan. Jag vill helt enkelt att bloggen ska vara för alla Gossip Girl-fans.

Jag vet att adressen är blairandchuck.blogg.se, men det går inte att byta URL. I så fall måste jag skaffa en ny blogg och det vill jag inte :)

psss..glöm inte tävlingen som ni hittar här.





   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0