NENNY - Nate and Jenny

 
 
Jouline: Till er som inte vet, det är Taylor Momsen (Jenny) som sjunger!
 
 
 

   Kommentarer
Postat av: sara le

VAD HÄNDE MED JENNY?! det var ett tag sen jag såg gossip girl så jag kommer inte ihåg.
Men jag kommer ihåg att hon hade sex med chuck (?) så typ fick blair reda på det så blev hon arg och sa till jenny och lämna staden så åkte hon te hudson & sen kom hno tebaka? sen stack hon igen? :O snälla svara på denna frågan!! bästa bloggen!

Svar: Hej! Det där som du beskrev hände i säsong 3 och sedan kom hon tillbaka en stund i säsong 4. Taylor Momsen som spelar Jenny ville lägga ner sin karriär som skådis och istället satsa på musiken (hon sjunger i bandet The Pretty Reckless). Eftersom att hon inte längre ville vara med så fick GG författarna hitta på en story om henne och då fick hon flytta till sin mamma i Hudson. Jenny har inte varit med någon gång i säsong 5 och jag tror inte heller att vi kommer att få se henne i säsong 6, men man vet ju aldrig! /Jouline
Gossip Girl

2012-08-17 @ 04:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0