Chuck Brass

  
 
image
Ed Westwick | GG Special Retrospective
Underbara älskadeEd :)

   Kommentarer
Postat av: Jenny - ♥PLLG♥

Hej, jag har precis startat upp en blogg om de båda serierna Pretty Little Liars och The Lying Game och skulle behöva hjälp att få upp statistiken. Vill du göra ett länkbyte?

Svar: Hej! Jag förstår att du gärna vill att folk ska se den, men jag gör tyvärr bara länkbyten som jag själv kan tjäna på. :) /Jouline
Gossip Girl

2012-12-27 @ 19:10:39
URL: http://prettylittlelyinggame.blogg.se
Postat av: TVD

Hej :D Vill du göra ett affiliate byte ? =) Jag tävlar även ut The Vampire Diaries på DVD säsong 1 , 2 och 3 . Har även en frågestund där du får fråga vad du vill om mig och serien =D
Kram

Svar: Hej! Jag har tyvärr inte affiliate, men går det bra med ett vanligt? Eller i ett inlägg? :) /Jouline
Gossip Girl

2012-12-27 @ 22:29:46
URL: http://tvd.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0