Svar på kommentar:

svar: Visst! Jag och Emelie gör det i alla fall. Joanna kände inte riktigt för det man jag kan ju säga att hon är en jättesöt tjej haha. 
 
 

 
Har inte någon så bra bild så får bli lite instagrammade! Det kan ju kanske bero på att jag är oseriös på nästan varje bild jag är med på...
 
 
Här snålar vi minsan inte med bilder! Jag tyckte nog det är på tiden för er att få se vad jag är för en figur!
 
 
 
Och här har ni mig :) 
Var tvungen att lägga upp bilden på mig och Tom Cruise för att han är så sjukt badass och det är så oförståeligt att jag har träffat honom! Hehe.
 
 
 
 

   Kommentarer
Postat av: Fanny

snygg-emelie!!! :D <3

2012-12-19 @ 23:13:57
URL: http://fnylindberg.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0