Svar på kommentar:

Anonym om Svar på kommentar::
Jag vet inte varför men jag tycker att louis gjorde rätt. Jag är team blair och chuck, alltid!! Men louis fick gå igenom mycket när det kom till dem två..visst kanske inte snällt sätt att hämnas på men tyckte inte så synd om blair. Känner mer att storyn i gossip girl hade varit mer intressant om hon hade stannat i den där fake förhållandet och se hur alla andra hade reagerat..hellre det än att hon rymmer iväg med Dan. Haha

Svar: Roligt med lite åsikter haha :) Man tänker och tycker olika, och det är bra! Nej, vill absolut inte heller att Blair ska vara med Dan! Men Blair är nu Princess Blair Grimaldi, gift med Louis som låtsas känna henne och tycka om henne framför pressen och kameror och när de är ensamma eller med Louis familj så kommer han låtsas som om att han inte känner Blair, därör tycker jag så synd om Blair :(

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0