Svar på kommentar:

Anonym om “Just because we’re not together doesn’t mean I won’t love you.”-Blair:
Tycker så synd om chuck! Han får verkligen kämpa.... I kanadensiska promon när han gråter i slutet.. Ja det var tufft.

Men jag har en fråga, i avsnittet som var (13),vem tror ni det var som postade videon på blair? Om det inte var chuck eller Georgina?

Svar: OM NI INTE VILL VETA SVARET PÅ DENNA FRÅGA LÄS DÅ INTE MITT SVAR!

Det var Serena som skickade in videon. Ja, visst är det synd om Chuck, men det är ännu mer synd om Blair tycker jag, på grund av idiotiske Louis!

   Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet inte varför men jag tycker att louis gjorde rätt. Jag är team blair och chuck, alltid!! Men louis fick gå igenom mycket när det kom till dem två..visst kanske inte snällt sätt att hämnas på men tyckte inte så synd om blair. Känner mer att storyn i gossip girl hade varit mer intressant om hon hade stannat i den där fake förhållandet och se hur alla andra hade reagerat..hellre det än att hon rymmer iväg med Dan. Haha

2012-02-01 @ 23:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0