Frågor+svar 2

Det går fortfarande bra att ställa frågor. :)


Anonym om Frågestund:

1. vilket annat gossip girl par gillar du också?
2. vilka av säsong 1,2,3,4 (gossip-girl)gillar du mest?
3. när börjar du kolla på gossipgirl?
4. när började du gilla chuck/blair?


Svar: 1. Jag tycker att Nate och Serena passar väldigt bra ihop.
2. Jag älskar säsong 4! Helt klart den bästa säsongen enligt mig.
3. Jag började faktiskt kolla ganska sent. Alla mina kompisar kollade och sen fick de mig att börja kolla när säsong 4 började visas I Sverige. Jag blev helt galen I det och började sedan kolla från säsong 1.
4. Det var nog efter jag sett typ säsong 1 och 2 och lite 3 för första gången. Men har sett alla säsonger flera, flera gånger nu.

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0