NU ÄR TÄVLINGEN IGÅNG! Tävling V.4/5 25 jan-5 feb

Nu är tävlingen igång!

För att delta i tävlingen ska du i en kommentar(jag godkänner inte kommentarerna så att dom visas på bloggen så någon annan ser vad just du skrivit) eller i ett mejl ([email protected]) skriva:



-Minst två saker som du tycker är bra med den här bloggen, t.ex uppdateringen, att jag lägger ut mycket GIF filer eller något sådant.



-Minst en sak som jag gör dåligt med bloggen, t.ex för mycket/lite uppdatering, tråkiga inlägg eller något sådant.



-Minst två saker som jag kan göra bättre med bloggen, t.ex uppdatera mer eller mindre, ha mer tävlingar, lägga ut mer Chuck och Blair bilder eller att skriva mer om de andra Gossip Girl-stjärnorna.


De sakerna måste vara med i din kommentar/ditt mejl för att du ska ha chansen att vinna. Tävlingen avslutas nästa söndag, alltså 5 februari 2012. Hoppas att många anmäler sig och lycka till! Om ni har några frågor, kommentera eller mejla mig!
Och här har vi priset för veckans tävling.....
Gossip Girl boken "Bara i din fantasi".  OBS! Ni behöver inte skriva namn eller adress för jag kommer att mejla tillbaka vinnaren och be om adress då :) SÅ NI MÅSTE SKRIVA ER MEJLADRESS

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0