Hejdå för ett tag!

Godmorgon läsare :) 
 
När ni läsar det här är jag (Joanna) på Arlanda. Jag kommer åka bort ett tag (kommer hem till Arlanda runt 18.00 den 23) för att hälsa på kompisar till min familj i Portugal. Jag kommer inte ha internet så mycket då dem bor mer åt landet och deras täckning därute är jätte dålig.
Men vi kommer åka till den 22 (då kommer Jouline hem) och jag kommer gå till ett internet cafe med min laptop och göra inlägg om Teen Choice Awards. Om ni har tips på var man kan se det live eller efter kommentera gärna ! :D
 
Jag skriver inlägg om det osv, kommer lägga en länk till en livestream (Om jag hittar en!) om ni vill se galan live, det kan vara så att om jag hittar en så kan den senare sluta fungera...:( Men jag kommer garanterat lägga en länk dagen efter galan så ni kan se den på internet (Om det finns dem som laddar ned så antar jag att det kommer upp på Pirate Bay). Jag tror dock tyvärr att många online källor på internet har slutat fungera pga av USAs nya lagar osv. Min favorit innan är jätte dålig med länkar. Så det kanske är lättare att ladda ner, men jag kommer leta så mycket som möjligt för er som inte ladda ner. 
 
Galan går svensk tid, till er som kanske ser den live, så går den mellan 02-04 på natten den 23 Juli om jag räknat rätt haha. Glöm inte att rösta också. :)
 
 
 

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0