Teen Choice Awards HD

Såg att Jouline la upp TCA igår. Jag letade imorse lite på youtube efter HD kvalite på galan, och hittade en tillslut :D Så här kan ni se hela galan i HD. Vet att den inte är 2 h som jag skrev i tiderna, men det är för att då är reklam inräknat.
 
Inga av GG sjärnorna var på galan så ni vet. Om ni vill att vi ska lägga ut vilka som vann alla kategorier säg till :)
Lyssna noga när dem också när "berättarrösten" presenterar presenterarna till vissa pris, bl.a när PLL stjärnorna  blir presenterade då dem ropar upp vad dem vann då. Jag tycker det är jätte dåligt, men dem måste spara tid. Om dem presenterade varje pris så skulle galan vara typ 3 h. Och galan betalar ju för varje h dem är på FOX...
Det är flera kategorier som dem inte ens ropar upp alls över hela galan, flera fans har skrivit in och klagat på TCA. Så kommer posta det sen. Jag kommer lägga ut på bloggen vem som vann alla priser om 2 dagar ungefär. Så alla har en chans att kolla på galan och se själva vilka av deras favoriter vann. Ni som redan sett galan och vill se vilka som vann i dem andra kategorierna, som inte visades gå in HÄR.
 
 
 
 

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0