Vill du blogga hos Gossip Girl Sverige?

I höst börjar Joanna nian och jag börjar första året på gymnasiet och det bidrar ju till att vi ibland kommer att ha svårt till att blogga. Därför så söker jag just nu bloggare! Du kan få blogga på heltid som jag och Joanna eller som gästbloggar som Narin (bloggar bara när jag och Joanna inte har möjlighet att blogga). För att du ska få blogga behöver du fylla i formuläret här nedan. Det är inga krångliga frågor och allt går väldigt snabbt! Skulle vara jättekul om jag fick in lite ansökningar! Om du har frågor är det bara att kommentera eller att mejla mig till [email protected]
Namn:
Mejladress:
Har du Facebook? Ja
Nej
Nej, man jag kan skaffa ett konto.
Har du bloggat förut? Ja
Nej
Vet du hur blogg.se fungerar? Ja
Nej
Nej, men jag lär mig fort.
I vilken takt följer du Gossip Girl? Amerikansk
Svensk
Båda
Vilka andra serier kollar du på/har sett? Pretty Little Liars
The Vampire Diaries
Glee
90210
O.C
Revenge
Desperate Housewives
Once Upon a Time
How I Met Your Mother
Castle
Annan
Ingen mer än Gossip Girl
Skulle du vilja blogga som heltidsbloggare eller gästbloggare? Heltidsbloggare
Gästbloggare
Spelar ingen roll
Vilket par gillar du mest? Chair
Serenate
Darena
Dair
annat
 
 
 
 

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0