svar på kommentar:

Elise Om: Leighton i Lucky Magazine juli 2012
                                                                          
kommer blair och chuck gifta sig!???!?!?
Återkalla publicering Svara Ta bort
 
 
Elise Om: Leighton i Lucky Magazine juli 2012
                                                                          
Jag måste bara fråga!! jag är inne på den här bloggen för första gången så jag vet inte om du har sagt det tidigare i bloggen men kommer blair och chuck gifta sig, eller åtminstone bli tillsammans i slutet? är inne på säsong fem men jag fattar inget och jag måste verkligen veta om dem gifter sig!?!?!? svara så fort som möjligt tack för jag är helt galen i blair och chuck och jag hoppas VERKLIGEN att de blir tillsammans!!!!!!!!!!!!!!!!! annars så blir jag seriöst total galen.
 
svaret är spoiler varning för er som inte vill veta vad som händer i säsong 5
 
 
svar: Hej Elise, roligt att du hittat hit! Om du är galen i Chuck och Blair har du definitivt klickat dig fram till rätt blogg! Har du inte sett de första säsongerna? (frågar eftersom att du säger att du inte förstår något). I säsong 5 så gifter sig inte Blair med Chuck, hon gifter sig med Louis Grimaldi prins av Monaco. Det kommer en sjätte säsong och då kan vi ju hoppas på att Chuck och Blair gifter sig! :)
 

   Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 Trackback
RSS 2.0